Najčešća pitanja
PRI IZNAJMLJIVANJU

Može li, osim mene, i druga osoba upravljati vozilom?
Da, u nekim slučajevima potrebno je platiti manju naknadu za uslugu dodatnog vozača. Ova stavka se definiše pri preuzimanju vozila.

Šta ako imam problema sa vozilom?
City Car Rental pruža podršku u svakom trenutku. Sve detalje dobit će te pri iznajmljivanju vozila.

Koja osiguranja postoje?
Sva vozila osigurana su protiv odgovornosti za štetu nanesenu trećem licu. CDW I TP- uplatom dnevnog dodatka za CDW i TP ograničava se odgovornost za štetu i krađu vozila na iznos franšize koja iznosi 400 eura za grupe vozila A-C-F (protuvrijednost u konvertibilnim markama).

Da li postoji ograničenje što se tiče starosne dobi pri iznajmljivanju vozila?
Morate imati najmanje 21 godinu i biti 2 godine i više u posjedu vozačke dozvole. Za neke grupe vozila ograničenja su veća.

Koje osobne dokumente moram dati na uvid pri iznajmljivanju?
Morate dati na uvid važeču vozačku dozvolu koja glasi na vaše ime, izdanu u državi u kojoj imate prebivalište. Potrebno je dati na uvid i validnu kreditnu karticu i lične dokumente.

Što je ugovor o iznajmljivanju vozila?
Ugovor o iznajmljivanju vozila je formalni ugovor o korištenju iznajmljenog vozila od strane City Car Rental-a i korisnika vozila. City Car Rental daje korisniku na korištenje vozilo pod uslovima određenim ovim Ugovorom.

Da li se moja kreditna kartica tereti pri iznajmljivanju?
Vaša kartica neće biti unaprijed zadužena, izvršit će se provjera validnosti iste (predautorizacija).

Da li trebam provjeriti stanje vozila prije početka vožnje?
Da, potrebno je provjeriti ukupno stanje vozila, zabilježeno na posebnom obrascu vozila i ako je uočena nepravilnost koja nije zabilježena prilikom iznajmljivanja vozila, molimo Vas da obavijestite našeg djelatnika.


ZA VRIJEME NAJMA

Postoji li ograničenje što se tiče prijeđenih kilometara?
Naše tarife uključuju neograničenu kilometražu sa izuzetkom posebnih vrsta vozila.

Mogu li vozilom prelaziti državnu granicu?
Dozvoljena je vožnja izvan granica BiH. Za neke grupe vozila i neke države potrebna je prethodna suglasnost City Car Rental-a.

Što ako se dogodi mehanički kvar ili udes?
City Car Rental pruža podršku u svakom trenutku. Brojevi telefona su navedeni na ugovoru i dokumentima. U slučaju kvara ili nezgode za vrijeme trajanja najma, nazovite City Car Rental, a u slučaju udesa ili nezgode obavezno pozovite policiju.


PRI VRAĆANJU VOZILA

Što ako kasnim s vraćanjem vozila?
Kašnjenje može imati učinak na cijenu najma. Toleriraju se kašnjenja do 2 sata. Većim kašnjenjem naplaćuje se dodatni dan.

Da li trebam vratiti pun spremnik goriva?
Sva vozila se iznajmljuju s punim spremnikom i tako se vraćaju. U protivnom se naplaćuje potrošeno gorivo i usluga punjenja.

Mogu li produžiti najam?
Produženje najma moguće je u dogovoru sa djelatnikom City Car Rental-a.

Mogu li vratiti vozilo izvan radnog vremena?
Da, ali je potrebno provjeriti takvu mogućnost s našim djelatnicima.

Da li trebam provjeriti stanje vozila prije odjavljivanja vozila?
Da, ako uočite novo oštećenje obavijestite našeg djelatnika.

Da li postoje dodatne usluge koje moram platiti?
Da, dodatna oprema, poput sjedala za dijete, krovnih nosača, zimskih guma, GPS uređaja, dostupna je uz manju nadoplatu. Dostava i preuzimanje vozila izvan poslovnice City Car Rental-a, vraćanje i preuzimanje izvan radnog vremena poslovnice podliježe dodatnoj naplati u nekim slučajevima.

Koje vrste plaćanja City Car Rental prihvaća?
City Car Rental prihvaća kreditne kartice: American Express, Diners Club, MasterCard, Visa itd.
REZERVIŠITE
Lokacija preuzimanja
Lokacija vraćanja
Period
Preuzimanje:
Vraćanje:
Broj ili kod za popust
Traži